Jeg har fått et ødelagt produkt eller galt produkt – hva gjør jeg?
Vi gjør alltid vårt ytterste i kontroll av våre produkter før de sendes og vi pakker dem best mulig. I og med at nesten alle rammer/speil vi sender består av glass hender det dessverre at produktene blir ødelagt på veien. Dette skjer rundt 1-2% av tiden, og er noe vi hele tiden jobber med for å forminske slik at du som kunde skal slippe styr, og for at vi skal redusere miljøpåvirkningen vår.
Vi pakker alle våre rammer i stabile kartonger kombinert med kraftpapir, og som beskyttelse mot støt pakkes alle rammer i bobleplast (dessverre er bobleplast det materialet som beskytter vareforsendelser best, vi jobber stadig mot å minske bruken av dette) for å gjøre transporten av varen til deg som sikker som mulig.
Om du er uheldig og får en ødelagt ramme eller uriktig produkt gjør vi alltid vårt ytterste for å raskt og enkelt hjelpe med å minimere styr for deg. Det eneste vi trenger av deg, er et bilde av det som er ødelagt eller det uriktige produktet. Send en mail til info@bgafotobutikk.no med bilde av skaden, ordrenummer, kontaktinformasjonen din og hva som har gått galt så skal vi hjelpe deg så raskt vi kan.
Vennligst ikke kassér produktet før du har fått godkjent reklamasjon hos oss.
Du kan også klage via vår live chat, for å kontakte oss der, klikk på den rosa chat-boksen nederst til høyre.
Vårt mål er at du som kunde skal bli fornøyd. Gjør vi (eller fraktselskapet) noe feil, gjør vi alltid vårt ytterste for at du skal bli fornøyd. For å lese våre kjøpsvilkår, -trykk her-